midsommar

3kommentarer

hej alla fina läsare! 
 
Idag är det ju som du nog vet midsommar, har haft full upp hela dagen. Tyvärr tror jag inte att det blir någon uppdatering idag. Här ÖSER regnet ner, och vi som skulle ha grillfest. Men men. 
 
Hur ska ni fira er midsommar? Hur ni än ska, hoppas ni gör den till en så bra dag som möjligt!
 
 
 
((BILD: min instagram- heyhedda. följ mig så jag blir glad :)) ledsen för att jag inte har några bilder från idag eller passande till texten men min kamera är faktiskt inte vattentålig och innomhus finns inget interessant förutom folk som inte vill bli fotade, hoppas ni förstår.)
glee, instagram, midsommar,

3 kommentarer

Emelie

22 Jun 2013 04:54

Ja jobbar men trevlig midsommar ändå :)

Linda [fotoblogg]

22 Jun 2013 15:23

Hoppas du haft en bra midsommar :)
Nu har jag länkat dig i ett inlägg som tack för att du röstade på mig i Ainas fototävling. Vann tävlingen och är verkligen jätte glad! Tack för att du var så snäll och röstade! :D http://lindassphoto.blogg.se/2013/june/tack-for-att-ni-rostade-2.html#comment

mergimtare ♛

23 Jun 2013 09:56

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

Vill du säga något?

Bara jag som ser :)